Bram Ladage neemt maatschappelijke betekenis serieus tijdens coronacrisis

Bram Ladage is niet alleen een plek waar patatliefhebbers het hart ophalen bij een vers patatje. Vele vestigingen van de Rotterdamse patatkoning staan symbool voor de wijk en verwelkomen vaste klanten met een maatschappelijke gedachte. Evenals Bram Ladage Beijerlandselaan, waar fans uit de buurt in de rij staan om een praatje te maken met hét gezicht van deze vestiging. Het is dan ook niet voor niets dat Tamara Hageraats het filiaal in Rotterdam-Zuid vanaf vandaag, donderdag 1 oktober 2020, overneemt. Om de franchiseovername van Bram Ladage Beijerlandselaan te vieren, kunnen Rotterdammers uit de buurt vandaag een Brammetje scoren voor 50 cent.  

Meer dan een patatje
“Wij laten ons niet zomaar dichtgooien.”, zei Rocco Ladage, directeur Bram Ladage, aan het begin van de coronacrisis. De befaamde patatketen nam alle coronamaatregelen in acht om fans op een veilige manier te voorzien van een vers Brammetje. “De eerste weken waren zwaar, vooral de filialen in de binnenstad van Rotterdam hebben het moeilijk gehad. De filialen in de wijken zaten al snel weer op het oude niveau.”Volgens Tamara Hageraats is dit niet alleen te danken aan de verse producten van Bram Ladage, maar ook aan de klantvriendelijkheid van het Rotterdamse merk. “We merken echt dat we worden gewaardeerd door de buurtbewoners. Ze komen langs voor een praatje, om verhalen te delen, maar ook om te vragen of alles goed gaat met ons. Vooral in tijden van corona waarin de meeste buurtbewoners zich eenzaam voelen, is een bezoek aan ons onmisbaar en vooral erg betekenisvol.”

Hart voor de zaak én de klant
Tamara Hageraats werkt inmiddels 10 jaar bij Bram Ladage en had vanaf dag één hart voor de zaak. “Bram Ladage voelt als een tweede familie. Het is een echt Rotterdams bedrijf waar je hard werkt, maar je veel terugkrijgt. Simpelweg omdat je je er thuis voelt.” De Rotterdamse is erg trots op de overname van het filiaal in de buurt waar ze is opgegroeid. Tamara gaat door met waar ze dagelijks mee bezig is, maar wel met een nieuw team. “Ik heb het team zelf samengesteld en goed gekeken naar welke werknemers passen bij de buurt en de bewoners. Het voelt vertrouwd en ik hoop dat de bewoners dat ook zo zullen ervaren.” De overname wordt vandaag in ieder geval gevierd met een smakelijke actie. Rotterdammers uit de buurt kunnen tijdens de lunchtijd genieten van een Brammetje voor 50 cent. Om de bewoners tegemoet te komen, worden er ook scheurcoupons uitgedeeld die in oktober en november garant staan voor korting op diverse lekkernijen.

Overige informatie
Bram Ladage
www.ladage.nl
www.facebook.com/bramladage
www.instagram.com/bramladage/
info@ladage.nl

Chiara Izelaar
PR-Consultant & Copywriter
Gerelateerde items
Terug naar overzicht