Vigola Delicatessen viert 2-jarig jubileum met flinke uitbreiding: vanaf nu Gastrovino Vigola

Na twee jaar pionieren werd het voor Vigola Delicatessen tijd om een nieuwe stap te nemen: onlangs zijn zij een samenwerking aangegaan met het landelijk bekende concept Gastrovino en gaan ze verder onder de naam Gastrovino Vigola. Dit betekent dat bezoekers niet alleen terecht kunnen voor de dagelijkse (vers-) boodschappen, maar ook voor een uitgebreide selectie aan exclusieve wijnen, binnen -en buitenlandse kazen, charcuterie, chocolade en originele giftsets én dat er een horecadeel wordt geïntegreerd in de zaak.

 

"We worden heel gelukkig van werken met mooie en kwalitatieve producten. Dankzij de nieuwe samenwerking met Gastrovino, kunnen we ons aanbod echt een nieuwe impuls geven. Gastrovino koopt in bij de meest bijzondere leveranciers in heel Europa, waardoor we onze klanten nu nog meer kunnen aanbieden. Om dit leuke nieuws samen met ons 2-jarig bestaan te vieren, zijn al onze klanten, zowel bestaand als nieuwe, welkom voor een oester met een heerlijk glas begeleidende champagne”, vertelt eigenaar Niels Peters.

Fijnproevers in hart ennieren

Gastrovino Vigola wordt gerund door Niels Peters en team. Nadat Niels jaren als bedrijfsleider in de horeca heeft gewerkt besloot hij zijn hart voor gastronomie en ondernemerschap te volgen en zijn eigen zaak te openen. Niels heeft een diepgewortelde passie voor mooie producten én de wens om bezoekers goed in de watten te leggen. Hierin bleek een samenwerking tussen Vigola en Gastrovino de ‘perfect fit’. Gastrovino Vigola krijgt per september een aantal tafels waardoor gasten ter plekke kunnen genieten van al het lekkers. Uiteraard kunnen alle producten van de kaart ook meegenomen worden naar huis.

Gastrovino Vigola

Gastrovino Vigola is de 29e Gastrovino in Nederland. De inmiddels 90 jaar oude inkoopcombinatie is gespecialiseerd in de inkoop van hoogwaardige wijnen, delicatessen en versproducten uit binnen- en buitenland. Gastrovino Vigola beslaat een oppervlakte van 90 m2 en is gevuld met lokale producten, droge pasta’s, olijven en noten, maar ook een breed assortiment aan antipasti, verschillende vleeswaren, (buitenlandse) kazen en vers belegde broodjes. De komende tijd zullen er in het horecagedeelte diverse activiteiten en proeverijen gaan plaatsvinden.

Marthe Oltheten
PR consultant & copywriter
Gerelateerde items
Terug naar overzicht